ویس و رامین

از خاموشیم کار رسیده است به جان/فریاد,که خاموشی مرا خواهد کشت...

یه کتاب جدید شروع کردم....یه داستان عاشقانه قدیمی!

ویس و رامین!خیــــــــــــــــــــلی قشنگه!

ویژگی خاصی این کتاب اینه که قبل شروع هر فصل یه تحلیل کوتاه یا یه همچین چیزی اولش هست

داستان قشنگیه واقعا ولی الان حس وصفش نیست!



نظرات شما عزیزان:

سپندار
ساعت2:16---26 ارديبهشت 1390
دوست گرامي ،‌درود بر شما
يكي از افتخارات من اين بود كه از چيدمان زيباي قالب ، مطالب و محتواي وبلاگ شما لذت كامل بردم مسلما جهت بقاء در دنياي وبگردي نياز به تبادل لينك خواهد بود . وبلاگ سپندار در تمام زمينه ها ي وب فعاليت دارد شما هم به ما افتخار بديد .خوشحال ميشيم دوستان خوبي مثل شما داريم و آرزو دارم در ادامه اين راه سربلند باشيد .
لطفا من را با عنوان « دانلود همه چي ، مجاني ، مجاني » لينك نمائيد و پيغام بفرمائيد تا ما نيز شما را به نام شما لينك كنيم . مدير وبلاگ ،‌سپندار
Email: pasargadgraphichb@yahoo.com
www.sepandar.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 26 ارديبهشت 1390برچسب:دخترک کتاب خور!,ساعت 1:54 توسط nastaran|


آخرين مطالب
» تمام!
» let some body love u
» تاریکی
» شبیه شده ام
» when I was young
» نفر بغل دستی!
» نظریه میدهیم!
» شکمو!
» thanking god
» شلوغ!
» me...
» خوشحال!
» نام دیگر من
» بی ربط!
» life
» قیصر
» so close,no matter how far
» from deep inside
» وقتی نظراتت دوستت غیر فعاله!
» در چنته ی من جز به ندانستن نیست

Design By : Pichak